dinsdag 1 augustus 2017

Binnenkijken bij kasteel Cannenburch

Na de moestuin, het park en het bouwhuis, is het tijd om het kasteel te bezichtigen. We beginnen in de kelder en van daaruit gaat het naar alle verdiepingen, zelfs de zolder. Het is mogelijk om een audiotour te doen, maar daar maken wij geen gebruik van. Kinderen kunnen zich verkleden voordat ze het kasteel gaan ontdekken.

Terwijl wij alle kamers bezichtigen zit Marten van Rossem heerlijk op een bankje voor zijn kasteel.

























Bij het café-restaurant 't Koetshuis, gevestigd in het voormalige koetshuis (1752), drinken we thee. We nemen binnen plaats omdat er enkele regendruppels vallen.




http://detantevantjorven.blogspot.nl/2017/07/kasteel-cannenburch-in-vaassen.html

Informatie: https://www.glk.nl/landschap-kastelen/kastelen/kasteel-cannenburch

9 opmerkingen:

  1. Heel mooi kasteel! Het staat al jaren op mijn lijstje, ik denk dat ik het naar boven laat schuiven, een bezoek meer dan waard.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh! Thank you for sharing this lovely tour. Just beautiful.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beste Willy,
    Nou zeg daar was veel te zien en te bewonderen.
    Terug in de tijd en dan wel op niveau van de adel!
    Mooie foto's, veel werk maar ook mooi om het zelf zo nog eens rustig weer te kunnen bekijken.
    Liefs,
    Mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig kasteel, en wat is er veel te zien! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk. Daar heb ik altijd heel kort in de buurt gewoond. Nu woon ik in een ande provincie, maar zo zie ik de Cannenburgh toch nog eens. Binnenkort wil ik nog eens terug gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh, Wow! For sure we will be going back there. My hub and I walking around the closed castle back in March. Thanks for sharing your photos❣️Linda@Wetcreek Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dank voor de rondleiding Willy, wat is daar veel te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Die gewelven en die keuken... Schitterend!

    BeantwoordenVerwijderen